Legegyszerűbb az ajánlatkérés űrlapon keresztül. De kereshet elérhetőségeink bármelyikén is, melyeket a láblécben talál meg. Megrendelésének beérkezése után megkeressük önt emailben és pontosítjuk, hogy pontosan milyen szolgáltatásra és milyen paraméterekkel lenne szüksége. Ezek alapján egy testreszabott árat küldünk önnek, kivéve ha a hírlevélszoftverünket rendeli meg, mivel annak sávos árai fixek. Amennyiben elfogadja árajánlatunkat úgy vagy létrehozzuk hozzáférését vagy elkezdjük a közös munkát, a megrendelt szolgáltatás típusától függően.
A hírlevélszoftver esetében a hírlevélküldést követően a címzettek számának megfelelő árszabás alapján állítjuk ki a számlát önnek, melyet átutalással vagy PayPal-el egyenlíthet. Egyéb szolgáltatásaink esetében az előre meghatározott árat kell fizetni a korábban említett két fizetési mód közül bármelyikkel. Az SMTP szerver és a Prémium email szolgáltatások esetében éves díjfizetésre van csak lehetőség.

Kérdése van?

Szívesen válaszolunk minden kérdésére. Keressen minket bátran!

Válassza az önnek kényelmes csatornát.